11 תשובות
יש להם כמה שירים נחמדים אבל המעריצים אובססיבים מדי..
אנונימית
נע
שזאת להקה שחברות שלי אובססיביות אליה בהגזמה קשה.
ואני לא מתה עליהם.
בכללי לא מתחברת לkpop
ואני לא מתה עליהם.
בכללי לא מתחברת לkpop
לא אוהבת אותם בכלל, או kpop בכללי.
ביטילס?
ביטיאס^, להקה קוריאנית.
שהם מדהימים ואני ממש אוהבת אותם
ילדים של היום לא יודעים איך לאיית את השם של החיפושיות פשוט בושה וחרפה
לא מתחברת לקיי פופ או ביטיאס.
חמודים אבל פחות מתחברת, אולי פעם ב-כשיש חשק לפופ
מדהימים ומוכשרים מכל בחינה אפשרית.
באותו הנושא: