11 תשובות
לא מתחברת לקיי פופ או ביטיאס.
שזאת להקה שחברות שלי אובססיביות אליה בהגזמה קשה.
ואני לא מתה עליהם.
בכללי לא מתחברת לkpop
יש להם כמה שירים נחמדים אבל המעריצים אובססיבים מדי..
אנונימית
לא אוהבת אותם בכלל, או kpop בכללי.
ביטיאס^, להקה קוריאנית.
שהם מדהימים ואני ממש אוהבת אותם
ילדים של היום לא יודעים איך לאיית את השם של החיפושיות פשוט בושה וחרפה
מדהימים ומוכשרים מכל בחינה אפשרית.
חמודים אבל פחות מתחברת, אולי פעם ב-כשיש חשק לפופ