8 תשובות
שואל השאלה:
אני בוגרת ומודעת חד משמעית להשלכות של זה. אני לא רוצה ולא ארצה, בעיניי אין סיכוי שדעתי תשתנה.
אנונימית
אל תדאגי
זה יבוא כבר
את בכל זאת אורגניזם חיי וכל המטרה שלך זה להתרבות כדי להיות הזן השולט
אני גם בת 19, יש לך עוד מלא זמן להחליף את כל הדיעות שלך לא רק על ילדים
וגם זה לא בושה להיות בלי ילדים...
שואל השאלה:
אני לא רוצה להעביר את הגנים המסריחים שלי לילד חסר ישע להכניס אותו לעולם כל כך קשה
אנונימית
אהממ.. בתור בן 21 עם ראש דומה, אני יכול להבין אותך, אבל אני חושב שיש סיכוי שזה ישתנה בעתיד, מי יודע...

את ילדה יחידה? אם כן, זה באמת מצב לא נעים. במקרה שלי יש לי שני אחים ואחת מהן כבר הולידה ילד אז אני יכול להתחמק בערך.
אנונימי
שואל השאלה:
לא, יש לי עוד 2 אחים ואחות
למשפחה כן יהיה המשך מן הסתם.רק לי לא
אנונימית
אז לא נראה לי שזו בעיה גדולה מדי.
אנונימי
ממש לא וגם את רק בת 20