התחברות הרשמה

אם יש מישהי שהיא באולפנה,היא מקבלת צו ראשון?

11 באוקטובר 2019, 20:22
אולפנהדתייםדתיותמחזור    
2 תשובות
ברור, כולם מקבלים. אם את לא מתכוונת לשרת אז פשוט תצהירי שאת דתיה וזה הכל.
T
The Weirdo
כן את צריכה ללכת להצהיר שאת דתיה
ז
זאת שתגרום לך לחייך (;
באותו הנושא:
אני לומדת באולפנה והייתה איזה שהיא שיחה בכיתה
מה תחשבו על מישהי שלומדת באולפנה?
יש פה בנות שלומדות באולפנה? באיזה אולפנה?
יש פה מישהי שלומדת באולפנה לכמה שאלות?
מי פה מאולפנה? ומאיזו אולפנה אתן?
חשבתי לכתוב סיפור אהבה על 2 לסביות באולפנה ולקרוא לו "מה שקורה באולפנה נשאר באולפנה". זה יתפוס?
מה תחשבו על מישהי שנמצאת באולפנה
מי פה היה באולפנה? איך היה?
מי שלומד באולפנה הוא בהכרח דתי?
אני לומדת באולפנה
תקשיבו אני באולפנה דתית רק בנות(פירוט בהמשך)