6 תשובות
משחה סטרואידית יש לך? משהו כמו בטאקרוטן
שואל השאלה:
^לא:/
אדום ומנופח מאוד או קצת?
זה נראה חמור?
בכל מקרה תודיעי להורים
עגבניה


היא אמורה להוריד את הנפיחות ואם זה מחמיר תפני לעזרה רפואית(:


לאב יו❤
ותמיד מומלץ להיות עם הכדורים
שימי על זה משהו קר, ובעיקרון מאוד כדאי לך משחה כזאת. רופא עור יוצא לך את זה בקלות. אם את אלרגית אז בכלל..
שואל השאלה:
^מנופח מאוד, זה ליד השפה וזה בגודל של כפתור.