6 תשובות
משחה סטרואידית יש לך? משהו כמו בטאקרוטן
שואל השאלה:
^לא:/
^לא:/
אדום ומנופח מאוד או קצת?
זה נראה חמור?
בכל מקרה תודיעי להורים
זה נראה חמור?
בכל מקרה תודיעי להורים
עגבניה
היא אמורה להוריד את הנפיחות ואם זה מחמיר תפני לעזרה רפואית(:
לאב יו❤
ותמיד מומלץ להיות עם הכדורים
היא אמורה להוריד את הנפיחות ואם זה מחמיר תפני לעזרה רפואית(:
לאב יו❤
ותמיד מומלץ להיות עם הכדורים
שימי על זה משהו קר, ובעיקרון מאוד כדאי לך משחה כזאת. רופא עור יוצא לך את זה בקלות. אם את אלרגית אז בכלל..
שואל השאלה:
^מנופח מאוד, זה ליד השפה וזה בגודל של כפתור.
^מנופח מאוד, זה ליד השפה וזה בגודל של כפתור.