12 תשובות
באופן אינדיבידואלי כן. אבל בממוצע בנים יותר חזקים, וזאת עובדה.
אנונימי
אמ
לא הגזמת בכלל עם סימני השאלה
לא הגזמת בכלל עם סימני השאלה
שואל השאלה:
^מה אני אעשה זה מעצבן
^מה אני אעשה זה מעצבן
אנונימי
ילד בן כמה אתה שאלו הצרות שלך?
שואל השאלה:
זה לא הצרות שלי אבל כבר נמאס מכל השובניסטיות באתר הזה
זה לא הצרות שלי אבל כבר נמאס מכל השובניסטיות באתר הזה
אנונימי
חחח למי אכפת
שואל השאלה:
לי כן
לי כן
אנונימי
אז אלו כן הצרות שלך
שואל השאלה:
אולי
אולי
אנונימי
מסכימה איתך
כל כך נכון.
צודק.
באותו הנושא: