2 תשובות
נראלי להיפרד? מה יש לך לעשות עם בן אדם בקשר רומנטי אם אין תקשורת ויחס?
שואל השאלה:
זה ממש מבאס שהתקשורת מקוטעת כזאת.. כי הוא כל הזמן עסוק
אנונימית