10 תשובות
שיר על עבודה שאת אוהבת? את יכולה לנסות עם " אחרי האהבה"
אין כאלה
שירים בעברית הם גרועים
שירים בעברית הם גרועים
יש שיר שקוראים לו
"שיר אהבה" אני ממש אוהבת אותו הוא של יניב בר
"שיר אהבה" אני ממש אוהבת אותו הוא של יניב בר
אממ לירן דנינו "כל המילים"
חנן בן ארי "תודה שאת אוהבת אותי"
נראה לי הכי יפים שיש
חנן בן ארי "תודה שאת אוהבת אותי"
נראה לי הכי יפים שיש
מרוב אהבה שותק
יש מלא אבל את זה מאוד אוהבת.
יש מלא אבל את זה מאוד אוהבת.
יסמין של הפיל הכחול
בול עבדתי על שיר יפהפה שהוא על אהבה.
"אהבה של שני אנשים"- נתן זך
"אהבה של שני אנשים"- נתן זך
אני הייתי לוקחת שיר פסטיגל!
סיבה לנשום
שואל השאלה:
עבודה על שיר שאני אוהבת* אופס לא שמתי לב
עבודה על שיר שאני אוהבת* אופס לא שמתי לב
אנונימית
באותו הנושא: