8 תשובות
לא
בכללי אני לא מתה על השמות האלו
בכללי אני לא מתה על השמות האלו
לא
אלה שמות יפים אבל פחות לבנות
שון לבת ? לא..
לא ולא
שון ועידן לא מתאים לבנות לדעתי, אבל זה שמות יפים לבנים
עידן לבת זה ממש יפה לדעתי
ובכללי אני אוהבת תשם הזה
וגם שון זה שם מושלם אבל לא לבת
ובכללי אני אוהבת תשם הזה
וגם שון זה שם מושלם אבל לא לבת
באותו הנושא: