3 תשובות
בואי לפרטי..
שואל השאלה:
מוות לא מפחיד אותי,
לא בכוונה שאני רוצה למות, פשוט אני יודעת שמוות זה ההמשך וכשאנשים קרובים אלי מתים אני לא בוכה, אני בדרך כלל מרגישה שטוב להם ומחייכת ושמחה בשבילם,
ככה שעלי זה ממש אבל ממש לא עובד
מוות לא מפחיד אותי,
לא בכוונה שאני רוצה למות, פשוט אני יודעת שמוות זה ההמשך וכשאנשים קרובים אלי מתים אני לא בוכה, אני בדרך כלל מרגישה שטוב להם ומחייכת ושמחה בשבילם,
ככה שעלי זה ממש אבל ממש לא עובד
אנונימית
תחשבי על מישהו קרוב אלייך שמת או שתקראי ספר "לפני שאמות"
באותו הנושא: