השבוע קראתי ספר ואחת מהדמויות שהוא ילד בן 9 נהרג שם (ורוב הדמוות בנות 16 ומעלה) ואני הייתי כזה "נו מהקטע, זה כבר הסדרה השנייה שאני קוראת שהסופרת הורגת בה ילד קטן" ואז אני קולטת שבפאנפיק שאני כותבת הרגתי ילד בן שנה וחצי -_- בקיצור, קרה לכם פעם משהו בסגנון?