11 תשובות
אף פעם, תמיד תהיה כאן שנאה חינמית וסתמית (לצערי).
שאלה נהדרת.
כשלא תהיה כפייה דתית
אנונימית
כשהאנושות תיכחד.
מתי אנשים עם שאלות כאלה יכחדו מהעולם?
אנונימית
עדיף כמה שיותר מהר
תמיד אנשים יחפשו תירוץ לשנוא,
שים פס על כולם. אתה מדהים
לא משנה איך אתה אוהב,
אהבה זו אהבה!❤
שים פס על כולם. אתה מדהים
לא משנה איך אתה אוהב,
אהבה זו אהבה!❤
מתי שהומואים יכחדו.
לא אומרת בקטע רע אני בעד הקהילה הגאה אבל זה נכון:/
לא אומרת בקטע רע אני בעד הקהילה הגאה אבל זה נכון:/
אף פעם. לאנשים קשה לקבל דברים שונים לצערנו הרב.
אל תדאג זה לא אומר שיהיה עולם יותר טוב.
אם כבר מתי ההומופובים יפסיקו להיות כל כך בלוקים חסרי בינה( עה? בינה לבנה בלוק הבנת? )..
כולם מקבלים במה.. זה לא אומר ששווה להיכנס לאולם.
אל תדאג זה לא אומר שיהיה עולם יותר טוב.
אם כבר מתי ההומופובים יפסיקו להיות כל כך בלוקים חסרי בינה( עה? בינה לבנה בלוק הבנת? )..
כולם מקבלים במה.. זה לא אומר ששווה להיכנס לאולם.
אף פעם לצערי
כשהדתות יעלמו
אנונימית
באותו הנושא: