36 תשובות
רזה כמו מקל עם חזה גדול
אנונימי
רזה, לא יותר מידי
לא מלאה ולא רזה, אבל כן מלאה במקומות הנכונים
רזות
אנונימי
אף גבר שווה לא יגיד מלאה...
רזה או באמצע ולא שטוחה
אנונימי
מה שהשיר אומר
אם הייתי לסבית כן הייתי מעדיפה רזה
אל תעשו מינוסים לכל מי שאומר רזה ופלוסים לכל מי שאומר מלאה כל אחד והדעה שלו אין לכם מה להוריד אחרים
רזותת
בין לבין.
תאמת שזה לא משנה לי כל כך כי אני יכולה להימשך גם למלאות וגם לרזות אבל זה צריך להיות בגבול מסויים. כיאילו אם רזה אז לא רזה מידיי(אנורקסית) ואם מלאה אז גם שיהיה במידה הנכונה
אנונימית
בין לבין אבל אם זה או או אז רזות :/
האמת שלא ממש אכפת לי אבל אני שמה לב ש*לרוב* אני לא נמשכת לבנות ממש רזות כנראה זה כי אני ככה ואני מחפשת בן/בת זוג שלא דומים לי
רזה
רזה
Hex
אין העדפה קבועה זה נורא תלוי בשאר המראה יש בחורות מלאות שהן יפות בדיוק כמו שיש בחורות רזות שהן יפות
האמת שלרוב אני שמה עין יותר על בנות שנוטות לכיוון המלאות אבל וואלה זה לא משנה לי העיקר האופי
מעדיף שהיא תהיה רזה אבל ברגליים לדוגמא מלאה בשביל שתהיה צורה יפה
תפסיקו עם השאלות האלה אני מאמינה שזה מוריד את הביטחון למלא בנות

^אני הימנית בתמונה
מסכימה חלקית עם מה שכתבת
אבל אני יכולה להאשים עכשיו רק את מודל היופי שמוכר לכולם שרזות הכי יפות
ואני מניחה שבגלל זה בנים בדרך כלל נמשכים לרזות
למה זה בעיה שיש גברים שמעדיפים רזות? זו המשיכה שלהם
אממ בדרך כלל אני נמשכת למלאות אבל לא בצורה מוגזמת
אנונימית
לא אכפת לי העיקר שתאהב את עצמה
אם הייתי בן אני הייתי הולכת לפי האופי לא לפי היופי
אני אישית רזה וקל משקל אז אני מעדיף מישהי שדומנ לי
אבל נגיד אני חושבת שבנים לא מתקרבים אליי או אפילו לא מסתכלים עליי בגלל שאני מלאה

עובדה שכל בן שאני מדברת איתו מתרחק ממני בסוף ומתעלם ומסנן כמו כמה בנים שנמצאים פה
אהבתי את מה שאמרת אבל לא הבנתי
מלאה בטוסיק
אנונימית
הם מעדיפים חיטוב צורה/קימורים
אני הימנית שבתמונה
אם אני אחד מאלה שאת מדברת עליהם אז אני לא הפסקתי לדבר איתך כי את מלאה (ת'אמת שאפילו לא ידעתי את זה) אלא בגלל שאת שאלת אם אפשר להתחיל איתי למרות שאמרתי לך שאני מתכנן להציע למישהי. וגם בגלל שראיתי את כל השאלות הנואשות שלך בסטיפס והבנתי שאת מאשימה את זה שבנים לא נמשכים אלייך בגלל שאת מלאה. אם האופי שלך היה יותר טוב תאמיני לי שזה לא היה משנה
רק כלבים נמשכים לעצמות :) תעשו כמה מינוסים שאתם רוצים לול זה ממש לא מזיז לי
אין בעיה עם להרים למלאות, אבל לא על חשבון הרזות. כשמישהו אומר על מלאות משהו, אתם מתעצבנים, ובצדק, אבל אל תעשו את זה בעצכם לרזים
אנונימית
מישהי עם אופי טוב.