8 תשובות
יש הבדל
שואל השאלה:
^ במה שונה?
^ במה שונה?
אנונימית
של הבנים יותר לבנים ושל הבנות יותר לבנות
שואל השאלה:
^רואים שאת בת 13
^רואים שאת בת 13
אנונימית
אוי תודה לך
לא נראה לי.. יש כאלה שהם רק לבנות או רק לבנים אבל לרוב לא.
לא יודעת אבל נראה לי גזרה
זה לא ממש בעיה לשים של בנים ואפילו שלהם יותר יפה לפעמים (אני לוקחת לאח שלי)
באותו הנושא: