7 תשובות
כן, זה לא בריא ולא מומלץ לעשות את זה.
יותר בקטע של קרינה
לא
זה אותו הדבר כמו שתהיי בטלפון אפילו בלי מטען
זה שזה במטען לא משנה שום דבר
זה אותו הדבר כמו שתהיי בטלפון אפילו בלי מטען
זה שזה במטען לא משנה שום דבר
בכללי להיות ליד טלפון זה מסרטן
כן וכן
המון קרינה
המון קרינה
לא מומלץ
באותו הנושא: