5 תשובות
צריך להתבגר.
מאוד עצוב.
תקופה חולפת
וקמה חדשה
זה השתנה לדצמבר הסגירת מיק וכן זה מאס שכל האתרים שגדלנו עליהם נסגרים לאט לאט
אנונימית
חחח עדיף על זה מאשר שינוי עיצוב עולם אבל עדיין זה עצוב שזה נסגר
אנונימית