6 תשובות
שואל השאלה:
מה איך נקניקיות שניצל ופסטה זה הרבה יותר טעים חח
מה איך נקניקיות שניצל ופסטה זה הרבה יותר טעים חח
נקניקיות וציפס דאא
כי יותר נוח לאכול וגם זה יותר טעיםם
שניצל ופסטה
ציפס ונקנקיות
אם אתה שואל השאלה יודע את התשובה למה אתה שואל אותנו?
אנונימי
באותו הנושא: