4 תשובות
יותר נכון להגיד סינמטק כי זה שם אבל זה גם לא רחוק משרונה אז זה גם נכון פשוט פחות מדוייק
אה מצטערת^ החבר הי טוב שלי אמר שליד שרונה.
זה לא בשרונה. זה לייד הסינימטק(אפשר ללכת משרונה)
לתל אביב ההגנה אני חושבת (עולה לעזריאלי) ומעזריאלי לכי לשרונה כי אמרו לי שזה בשרונה.
באותו הנושא: