התחברות הרשמה

אתם מתביישים לדבר בקבוצות שאתם לא מכירים שם אפחד??

15 באוקטובר 2019, 02:52
התאהבותחוות דעתפאדיחותסטיפס נוער    
5 תשובות
כן מאוד.
~
~Numb~
לא, יש לי מלא
M
Mikmak Communist Party
כן
M
Maayan .
שואל השאלה:
לא יודעת למה אני כלכך מתביישת
תעזרו לי אנשיםם תנו לי קצת אומץ
אנונימית
לא חחח
א
אל דברו איתי
באותו הנושא:
אתם מביאים חברים הביתה או שאתם מתביישים?
אתם מתביישים בזה שאתם בסטיפס?
בואו נדבר אמת , מתביישים שידעו שאתם משתמשים בסטיפס?
אתם רוקדים בחתונות או שאתם מתביישים?
יש כאן אנשים שאתם הייתם רוצים לדבר איתם אבל מתביישים?
(למי שיהודי) גם אתם מתביישים להגיד שאתם יהודים כשאתם נמצאים בחו''ל?
יש כאן יהודים שגאים ביהדות שלהם או שאתם מתביישים בה?
אתם לא מתביישים שיגלו שאתם בסטיפס?
האם אתם מתביישים להגיד לחברים שלכם שאתם באתר?
גם אתם מתביישים בזה שאתם יהודים?
אתם מתביישים בזה שאתם רשומים בסטיפס או שכל החברים שלכם יודעים?