3 תשובות
ההרגשה הזאת ש...
לפעמים נדמה לי....
מי אמר ש....
למה זה צריך להיות ככה...
מי קבע ש...
אני חושבת שזה....
הלוואי שיכלתי להיות....
אנונימית
משהו שאת מרגישה
אי אפשר לכפות על עצמך משפט מסוים להתחיל איתו או לכפות על עצמך לכתוב
זה פשןט לא עובד
לפחות אצלי לא
פשוט תני ליד שלך לזרום, ותכתבי
"אז.. שלום לך שוב דף חדש.."