6 תשובות
שואל השאלה:
מה כדאי לי לעשות?
מה כדאי לי לעשות?
אנונימית
לא להתייחס לזה יותר מדי, אם הוא באמת מתרחק אז הוא הפסיד, פשוט בהדרגה לכתוב לו לא כל הזמן
שואל השאלה:
לא כותבת לו כל הזמן ואני מבינה והייתי עושה תא זה אבל מחר אנחנו הולכים לסרט עם עוד חברים וכאילו ...
לא כותבת לו כל הזמן ואני מבינה והייתי עושה תא זה אבל מחר אנחנו הולכים לסרט עם עוד חברים וכאילו ...
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא רק הוא כותב כי בזמן האחרון אני כותבת ויוצרת שיחות
אבל לא רק הוא כותב כי בזמן האחרון אני כותבת ויוצרת שיחות
אנונימית
יכול להיול גם שנמאס לו שרק הוא כותב
או שזאת הרגשה שלך או שלאט לאט הוא מתחיל להתרחק, ואת יודעת זה כמו בזוגיות, לאט לאט כבר אין התלהבות ודברים כאלו לא קורים
באותו הנושא: