10 תשובות
בהחלט כדאי, אם הוא תקין אחרי בדיקה מקיפה, אין שום סיבה לא לקחת.
מכיוון שהרכב עבר הרבה ידיים ושהוא אצל האנשים בזמן שהוא בלסינג אז האנשים עושים בו שימושים "וקורעים" את האוטו
אני אישית לא הייתי לוקח רכב מליסינג כי באותה מידה שאת קונה אותו במחירון נמוך אז את מוכרת אותו במחירון נמוך
עדיף לא מלסינג
אבל אם יש לך בידיוק את הכסף ללסינג והרכב עבר בדיקות והכל תקין אז אפשרי
אין מניעה לרכוש רכב שהיה בליסינג. חשוב מאיזה חברת ליסינג לרכוש: יש כאלו שעומדות מאחרי ההתחייבות לאחריות שהם נותנות שזה בד"כ חצי שנה ולו מקלקלות את השם הטוב שלהן מאחר וזה עיסוקן. בד"כ רכבי הליסינג מטופלים במועדם ויש וניתן לדרוש כרטסת טיפולים ולשאול באיזה חברה היה הרכב ואצל מי (רכב מנהל/מהנדס או רכב מאגר החברה) ההורדה עבור מחיר הליסינג כי זה לא רכב שהיה בידיים פרטיות כך שנהוג לחשוב שאדם פרטי שומר על הרכב יותר טוב ויתר אכפת לו ממנו וכן כך השתרש בשוק שרכב ליסינג/חברה/השכרה הוא זול יותר עד 15% ולפעמים יותר וכמו כן הק"מ זהיה גבוה יותר מאשר ידיים פרטיות ממוצע הק"מ לרכב ליסינג הוא 30000 - 35000 ק"מ לשנה.
רכב מליסינג זה לא השכרה! רכבי הליסינג מיועדים לנהגים יחידים. עובדי חברות וכאלה. והיום חברות הליסינג לא מאפשרות "לקרוע את הרכב" כמו שחושבים. יש קנסות שמשלמים על ליקויים חריגים כתוצאה משימוש בלתי סביר.

למה כדאי? המחיר זול יותר! הרכב טופל בוודאות! ניתן לקבל גם אחריות!

למה לא? אין נימוקים!

למה מחירו של הרכב יורד? חברות הליסינג רוכשות כמות בלתי מבוטלת של כלי רכב במחירים ממש נמוכים יחסית מגורם פרטי שרוכש בחברה. הרכבים יוצאים לשכירות לתקופה של שלוש שנים שבתקופה זאת החברה מכסה חלק ניכר ואפילו מלא מעלות רכישת הרכב. לכן יש אפשרות להוזיל במחירו ברמה משמעותית ביותר יחסית למוכר פרטי. לוי יצחק קובע מחירון נמוך לרכב מליסינג מכיוון שבהגדרתו הוא רכב סחר. ובבעלות חברה. זה לא אומר שהרכב לא תקין. בימינו כמעט וכל כלי הרכב הפרטיים בכבישים היו ליסינג לשעבר.

בהצלחה.
ישראל דהן
גם אם החברות לא מסכימות לקרוע את האוטו אז לידיעתך האנשים כן קורעים את הרכבים האלה
רכב שלא שלך אתה בוודאי תעשה בו שימושים מעבר למה שהיית עושה ברכב שלך
אני לא סתם יכתוב כי אני יודע...
אני חושבת שכדי לקנות רכב מליסינג מאשר מהיובאן (במידה ואת רוצה לקנות חדש מהנילון) או מאדם פרטי, או מגרש.
קודם כל, הם דואגים לרכב ומטפלים בו, וכך שאם יש לך בעיה או משהו כזה, אז את יכולה להעזר במקום שקנית את הרכב. הרבה אנשים שוללים את הרעיון לקנות רכב מליסינג, אבל לפי דעתי זה טעות. אני יכולה להגיד שאני קניתי רכב מאלבר, לא קניתי חדש מהניילון, אבל קניתי יונדאי כמעט חדשה לגמרי עם ק"מ מאודד נמוך! ואני מאוד מרוצה מהיחס שלהם ומאוד מרוצה מהעניין שהרכב טופל במקום מוסמך.
אני חושבת שצריך לשים לב גם מי "האמא והאבא" של הרכב. זה חלק מאוד חשוב מקניית רכב.
חפשי בגוגל: לוח קארספלייס
הוא מרכז את כל סוכניות הרכב בארץ
ושם תוכלו למצוא רכבים שהם לא מליסינג!
רונן
לדעתי כן. שמע, יש את החסרון הזה שפרטת, מצד שני זה חוסך הרבה ריבית שאתה משלם לבנקים ואת הצורך לקחת הלוואה. תראה שום דבר לא מושלם, והערך של הרכב אכן יורד, בייחוד אם מדובר ברכב יד שניה, אבל אלו החיים אני מניח.
מני
ראשית כל - כל מקרה לגופו
א. כדאי לרכוש רכב שהיה שייך לחברת ליסינג בהנחה שהוא מגלם במחיר שלו את העובדה שהיה בליסינג (צריך להוריד אחוזים מהמחיר בהתאם לסוג הליסינג המשתנה)

ב. חשוב להיות קפדניים ולברר את הסיפור של הרכב - האם היה בליסינג אצל אדם פרטי? חברה? מספר נהגים וכדומה? וכמו כן לבדוק לעומק את הרכב מבחינה מכנית

ג. יש רכבים שהיו בליסינג ונשמרו בצורה פנטסטית על ידי בעליהם ואפשר לקנות אותם במחיר מצויין. (לא כל מי שמקבל רכב ליסינג בוחר לנסוע איתם ביערות)
פורטל רכב - Auto1