16 תשובות
באיזה מובן
בשם שלי
כאילו מי אמור לקרוא לי
בשם שלי
שואל השאלה:
לא נגיד יש לכן חבר והוא קורא לכם בשמות
אנונימית
נסיכה
אנונימית
בטטה
ראער כלכך מושך
אנונימית
אם יש לי חבר אז
גוזל, מאמי
שואל השאלה:
חח גוזל
אנונימית
בכינוי שנתנו לי מאז שנולדתי
אני אישית אוהבת בשם שלי.
בשם שלי. לא יכולה לסבול את כל המאמי וכל הכינויים הקיטשיים האלה
אני אוהבת שחברה שלי קוראת לי בייב לול
ואני אוהבת להרגיש קטנה כזאת
שואל השאלה:
חחח זה חמוד ^
אנונימית
כל שם מתוק אפשרי
רק לא מאמי
אפשר נסיכה, קטנה, שם חיבה לשם שלי,קטנטונת, יצור, בייבי, תינוקת
או כל דבר חמוד אחר
אנונימית
אם מדובר בידיד (לא בן זוג) אני אעדיף כינוי חמוד,למשל חברים נורא קרובים שלי קוראים לי באני או כינוי אחר שקשור לשם שלי
ואם זה בן זוג אני אוהבת בייב,אהובה
ואם באנגלית אז boo/sunshine