4 תשובות
הרבה מהגרים מארצות ספרד
יש להם שפה משלהם - ספרדית.
לכל מדינה יש ניבים, סלאנג וביטויים משלה.
כמו שבארצות הברית זה אנגלית
זה בגלל השלטון הספרדי שהיה שם. כן היו שם שפות אצטקיות ודברים כאלה לפני, אבל היום רק האינדיאנים המעטים שיש מדברים בהן