5 תשובות
לאכול
וואו באסנ לך פעם הבאה שאתה עושה חצי תמיד תשמור להבא
לא נורא, נכון זה מתסכל ומבאס אבל מנסיון, כשאתה תנסה לכתוב את הפרק פעם שנייה הוא יצא טוב יותר. לפחות לדעתי
שואל השאלה:
נופ :( נמחק הקובץ
אנונימי
אין ctl z?