5 תשובות
נשארים עם דלקת גרון
זה יכול להתפשט
זה מחמיר
זה יכול להיות גרוע ממש ולעבור לחיידק ולםגוע שם באיברים וזה יכול לעבור
אני חושבת שבאיזשהו זמן זה עובר לבד,לי תמיד עובר אחרי שבועיים כזה