7 תשובות
אין לי כח לדבר עכשיו
אם אתן חברות היא לא צריכה להיעלב מזה
אם אתן חברות היא לא צריכה להיעלב מזה
את האמת, רק בצורה עדינה.
תגידי לה שאת לא בדיוק מרוכזת וקצת עייפה, ושמקסימום תדברו שוב מחר
תגידי לה שאת לא בדיוק מרוכזת וקצת עייפה, ושמקסימום תדברו שוב מחר
להגיד שההורים כבר שעה קוראים לך
אנונימית
תגידי שאת מתחילה לאכול
תגידי לה תאמת שאין לך כוח.. אל תעשי סיבובים
תגידי לה אמא שלי קוראת לי
או שתגידי כזה בצחוק: טוב אחותי נמאסת עליי אני מוותרת עלייך בשביל נטפליקס
או שתגידי כזה בצחוק: טוב אחותי נמאסת עליי אני מוותרת עלייך בשביל נטפליקס
תפילי את הטלפון לאסלה
באותו הנושא: