4 תשובות
אני גם דודה וכשאחייניות שלי נולדו לא קניתי כלום בשביל זה איזה רעה אני
אממ אתה יכול לקנות יש כזה צעצוע שמושכים בזה , ואז זה מנגן מוזיקה מרגיעה כזאת ויש כאלה שכתוב שם its a girl או its a boy זה ממש חמוד
כשנולדתי דוד שלי קנה דובי ורוד שכתוב עליו "איי לאב יו"
עדיין יש לי אותו.
עדיין יש לי אותו.
תכין סלסלה יפה עם דובי וחיתולים וקרם ששמים לתינוק באיבר מין,כל מיני מוצצים דברים שימושיים כאלו שיכולים להציל לפעמים
באותו הנושא: