7 תשובות
כי זה עושה לך משהו עובדה שאת נכנסת להדכאון בדרך כלל אנשים אוהבים לראות דברים שמשפיעים עליהם לשמחה ורעה
רוב הסירטון זה מסיטקומים אז זה יותר מצחיק מעצוב
קודם כל, את לא יכולה להיכנס לדיכאון מלראות את הסרטונים האלה.
דיכאון זה הרבה מעבר, זאת מחלה נפשית והיא לא נבנית תוך צפייה בסרטון של כמה דקות.
אנשים שחולים בדיכאון (לרוב) פוגעים בעצמם, הם מעדיפים להרגיש כאב מאשר לא להרגיש כלום. אני די בטוחה שאת לא כזאת.
מה גם אי אפשר לומר סתם ככה "אני בדיכאון", צריך לעשות אבחון פסיכיאטרי בשביל לאמת את זה.
כשאת אומרת שאת בדיכאון בגלל סרטון כזה את פוגעת בקהילת חולי הדיכאון הקליני אשר נמצאת באתר, להבא בבקשה אל תגידי את זה.
ולשאלתך, כי את פשוט אוהבת? כל אחד אוהב ז'אנר מסויים של סרטים, סרטונים, ספרים, מוזיקה וכו'- אין לזה באמת הסבר
דיכאון זה הרבה מעבר, זאת מחלה נפשית והיא לא נבנית תוך צפייה בסרטון של כמה דקות.
אנשים שחולים בדיכאון (לרוב) פוגעים בעצמם, הם מעדיפים להרגיש כאב מאשר לא להרגיש כלום. אני די בטוחה שאת לא כזאת.
מה גם אי אפשר לומר סתם ככה "אני בדיכאון", צריך לעשות אבחון פסיכיאטרי בשביל לאמת את זה.
כשאת אומרת שאת בדיכאון בגלל סרטון כזה את פוגעת בקהילת חולי הדיכאון הקליני אשר נמצאת באתר, להבא בבקשה אל תגידי את זה.
ולשאלתך, כי את פשוט אוהבת? כל אחד אוהב ז'אנר מסויים של סרטים, סרטונים, ספרים, מוזיקה וכו'- אין לזה באמת הסבר
שואל השאלה:
יש לי הפרעת אישיות גבולית אז המצבי רוח שלי לא הכי יציבים
אבל אני מרגישה קצת הזדהות עם האנשים בסרטון כי גם לי מאוד קשה בבית
הסרטונים האלה מזכירים לי דברים שעוברים עלי וזה מכניס אותי לעצב חח
יש לי הפרעת אישיות גבולית אז המצבי רוח שלי לא הכי יציבים
אבל אני מרגישה קצת הזדהות עם האנשים בסרטון כי גם לי מאוד קשה בבית
הסרטונים האלה מזכירים לי דברים שעוברים עלי וזה מכניס אותי לעצב חח
אנונימית
^ההפרעה שלך מאובחנת על ידי פסיכיאטר?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
^אוקיי אופס סליחה, מצטערת
פשוט יש פה המון אנשים שאומרים "אוף הוא נפרד ממני זהו אני בדיכאון קליני" וזה ממש מעלה לי את הסעיף, מצטערת
פשוט יש פה המון אנשים שאומרים "אוף הוא נפרד ממני זהו אני בדיכאון קליני" וזה ממש מעלה לי את הסעיף, מצטערת