2 תשובות
שאת לא שלמה עם עצמך? גם אני לא וזה לא בושה, עם הזמן נלמד לקבל את המראה שלנו.
אממ זה לא בושה אני נראה במציאות ממש טוב ובשיחת וידאו זה יוצא על הפנים אבל אם זה מישהו קרוב כמו חבר אין לך ממה להתבייש (:
באותו הנושא: