התחברות
הרשמה
קוואקר משמין?
17 באוקטובר 2019, 16:26
קוואקר
דייסת קוואקר
מסכה
3 תשובות
לצורך השוואה 25 גרם של קוואקר הם כמו פרוסה וחצי של לחם
י
ילד......
עשיר מאוד בפחמימות אז אם תאכלי יותר מידי תשמיני
י
ילד......
לא
ילדה של אהבה
באותו הנושא:
דייסת קוואקר משמין או בריא ?
מה זה קוואקר?
עשיתי גרנולה בייתית משמן קוקוס קוואקר דבש ואגוזים ושקדים זה משמין?
שיבולת שועל (קוואקר) זה בריא?
הכנתי לי קוואקר, שמתי קצת חלב - 4 כפות קוואקר - סוכרזית ואחרי החימום אני מגלה שהחלב נעלם ונשאר הקוואקר - יש לזה הסבר?
מה יותר משמין? קורנפלקס (בריא יחסית ) או דייסת קוואקר? וכן אני מנסה להשמין
קוואקר השיבולת שועל זה משמין?
כמה קלוריות יש בקוואקר- 3 כפות (40 גרם ) קוואקר חצי מים וחצי חלב ?
יש מתכון שיש בו קוואקר ואין לי קוואקר מה יכול להחליף את הקוואקר?
אכלתי עד עכשיו חביתה עם קוואקר(שתי כפיות קוואקר בחביתה) ושתי לחמית, מוזלי עם קוואקר ציה ובננה זה בסדר? מתי לאכול צהריים?
איך אוכלים קוואקר עם יוגורט? לוקחים יוגורט ומוסיפים לו קוואקר, או שמוזגים לקוואקר מים או חלב ובעצם הופכים אותו לדייסה ואז מוסיפים יוגורט?