59 תשובות
נראה אם תדבר ככה עוד עשר שנים..
לא נמאס, היו צריכים לחפור על זה עוד כבר ב2010
אין לך מושג כמה כל הדבר הזה חשוב לאנושות
אין לך מושג כמה כל הדבר הזה חשוב לאנושות
יופי. אתה מבין שזה המצב שלנו? יער גשם שלם הלך ונשרף, זיהום אוויר, הפצת פלסטיק בכל מקום וקרחונים שנמסים וחיות שנכחדות - אתה מבין שבסופו של דבר אנחנו פאקינג הורסים את כדוה"א? זה שמזכירים את זה זה בכלל מצוין
אנונימית
סבבה אחי תמשיך לזהם ולעשות מה שבא לך ונראה אם אתה ואני נמשיך לחיות בעוד 10 שנים
שואל השאלה:
הסיבה היחידה שהעולם יכחד זה רק בגלל קשקשני מוח כמו גרטה טונברי וגארי יורופסקי.
ואני לא מזהם כזה הרבה אבל לפחות אני לא חי בסרט שהעולם יכחד בגלל כת מטופשת כזו או אחרת של "ההתחממות הגלובלית".
הסיבה היחידה שהעולם יכחד זה רק בגלל קשקשני מוח כמו גרטה טונברי וגארי יורופסקי.
ואני לא מזהם כזה הרבה אבל לפחות אני לא חי בסרט שהעולם יכחד בגלל כת מטופשת כזו או אחרת של "ההתחממות הגלובלית".
אנונימי
שואל השאלה:
גרטה לא מדענית אקלים ואין לה שום מושג על מה היא מדברת
גרטה לא מדענית אקלים ואין לה שום מושג על מה היא מדברת
אנונימי
גם לך לא^
שואל השאלה:
בזמן שאני חי על 3300 שח מביטוח לאומי היא מטיילת לה בארה"ב ושטה על אוניה סולרית ב4 מיליון פאונד... ככה זה כשיש פריבליגיות וקשרים
בזמן שאני חי על 3300 שח מביטוח לאומי היא מטיילת לה בארה"ב ושטה על אוניה סולרית ב4 מיליון פאונד... ככה זה כשיש פריבליגיות וקשרים
אנונימי
אתה בכלל שם לב למה שקורה סביבך? למזג האוויר? באירופה מזג האוויר רק עלה, יש יותר אסונות טבע והמסת קרחונים בקוטב הצפוני. בכלל עצוב לי שאנשים כמוך מתכחשים ואומרים "יאללה יהיה בסדר מה שיהיה יהיה"
שואל השאלה:
ואיך האדם בדיוק קשור לזה,!
ואיך האדם בדיוק קשור לזה,!
אנונימי
שואל השאלה:
ליטרלי קנית את כל החרא של השמאל הקיצוני.
ליטרלי קנית את כל החרא של השמאל הקיצוני.
אנונימי
מה שתגיד
סבבה אחי אין לי מה להוסיף, נתראה בקבר בעוד 10 שנים
שואל השאלה:
כנראה שסיום האנושות בעוד 11 שנה זה לא דבר כזה נורא אחרי הכל.
כנראה שסיום האנושות בעוד 11 שנה זה לא דבר כזה נורא אחרי הכל.
אנונימי
אין שכל אין דאגות אחי
אנונימית
שואל השאלה:
אולי אין שכל, אבל אני לפחות לא מאמין באגדות אורבניות
אולי אין שכל, אבל אני לפחות לא מאמין באגדות אורבניות
אנונימי
קודם כל, אתה לא יכול לזלזל בה. היא מדהימה והשינוי שהיא חוללה מדהים. זה לא חרטא וזה לא 'שיט' אשכרה עוד לא הרבה שנים לא יהיה לך עולם, סבבה? אם זה בסדר לך שנתפוצץ יחד עם העולם כי היית חייב להשתמש בשקית הזו, לשתות עם הקש הזה, לזרוק את הכוס הזו על הרצפה כי הפח רחוק, תהנה לך, החיים שלי חשובים לי. העולם הזה חשוב לי. לא אתן לאנשים כמוך להרוס לי את החיים. אשכרה להרוס את החיים.
שואל השאלה:
אני משתדל להימנע מהדברים שרשמת ואולי תופתעי לדעת אני יותר אקולוגי מגרטה ורוב המפגינים שלה. אבל אני נגד פסיכופטים כמוך וכמו גרטה שמכניסים אנשים לפאניקה.
אני משתדל להימנע מהדברים שרשמת ואולי תופתעי לדעת אני יותר אקולוגי מגרטה ורוב המפגינים שלה. אבל אני נגד פסיכופטים כמוך וכמו גרטה שמכניסים אנשים לפאניקה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני יכול לזלזל בה כי בזמן שאני חי על 3300 שח מביטוח לאומי, ילדה בת 16 נוסעת באוניה סולארית שעלתה 4 מיליון פאונד בזמן שלאנשים אחרים אין מה לאכול. ואת יודעת שהיו צריכים לשלוח את כל הצוות במטוס בשביל לבנות את האוניה שלה?!
אני יכול לזלזל בה כי בזמן שאני חי על 3300 שח מביטוח לאומי, ילדה בת 16 נוסעת באוניה סולארית שעלתה 4 מיליון פאונד בזמן שלאנשים אחרים אין מה לאכול. ואת יודעת שהיו צריכים לשלוח את כל הצוות במטוס בשביל לבנות את האוניה שלה?!
אנונימי
זה לא פאניקה זה מודעות למצב.
הבנו יש לך3300 שקלים בביטוח
חפרת
חפרת
שואל השאלה:
אבל היא מזהמת יותר ממני! וגם אנשים נוסעים באוטו להפגנה שלה!! ונתקעים בפקקים (מכוניות עוצרות = עוד יותר זיהום!)
אבל היא מזהמת יותר ממני! וגם אנשים נוסעים באוטו להפגנה שלה!! ונתקעים בפקקים (מכוניות עוצרות = עוד יותר זיהום!)
אנונימי
שואל השאלה:
והנזקים שהיא עושה לכלכלה הם פשוט עצומים
והנזקים שהיא עושה לכלכלה הם פשוט עצומים
אנונימי
שואל השאלה:
גרטה טונברג היא אוטיסטית עם תסמונת אספרגר שמשגעת את אירופה וגורמת נזקים אדירים לכלכלה, בייחוד לתעשיות הרכב והמכונות, וכל זאת בשם אובססיה חולנית של "להציל את כדור הארץ". המיתון כבר התחיל לתת את אותותיו בצורת הקפאות של הזמנות ופרוייקטים ופיטורים המוניים.
בגרמניה ובמדינות נוספות שהולכות אחרי הטרנד החולני הזה, מעלים ויעלו את מחירי הטיסות, הדיזל והסולר, הכל מתייקר וכל חולי הנפש כמו הירוקים והילדה המוגבלת הזו בראשם לא רואים את התוצאות של מעשיהם. לכל זה מתווספת בעיית המהגרים "פליטי אקלים", שטוענים שבגלל ההתחממות הגלובלית אין להם מה לאכול. הכל בולשיט של אנשים חולי נפש שחיים בהזיות ולא מחוברים למציאות.
גרטה טונברג היא אוטיסטית עם תסמונת אספרגר שמשגעת את אירופה וגורמת נזקים אדירים לכלכלה, בייחוד לתעשיות הרכב והמכונות, וכל זאת בשם אובססיה חולנית של "להציל את כדור הארץ". המיתון כבר התחיל לתת את אותותיו בצורת הקפאות של הזמנות ופרוייקטים ופיטורים המוניים.
בגרמניה ובמדינות נוספות שהולכות אחרי הטרנד החולני הזה, מעלים ויעלו את מחירי הטיסות, הדיזל והסולר, הכל מתייקר וכל חולי הנפש כמו הירוקים והילדה המוגבלת הזו בראשם לא רואים את התוצאות של מעשיהם. לכל זה מתווספת בעיית המהגרים "פליטי אקלים", שטוענים שבגלל ההתחממות הגלובלית אין להם מה לאכול. הכל בולשיט של אנשים חולי נפש שחיים בהזיות ולא מחוברים למציאות.
אנונימי
חח תחשוב איך שבא לך זה גם ככה לא משנה
סליחה, "פסיכופטים"?
צריך להפחיד אנשים, אחרת לאף אחד לא יהיה אכפת. מה אתה חושב שאם יגידו "תהיו אנשים טובים ואל תזהמו בבקשה" ישנה משהו? עובדה כשרק אומרים מילים יפות בלי לעשות מעשים או לפחות לגרום לאנשים להשתנות טיפה, הכל ממשיך כרגיל. זהו נושא נורא רציני והחיים שלנו תלויים בזה. ומה שהכי עצוב לי שרק השנה התחילו לעלות מודעות, משהו שהיה צריך לקרות לפני המון זמן
צריך להפחיד אנשים, אחרת לאף אחד לא יהיה אכפת. מה אתה חושב שאם יגידו "תהיו אנשים טובים ואל תזהמו בבקשה" ישנה משהו? עובדה כשרק אומרים מילים יפות בלי לעשות מעשים או לפחות לגרום לאנשים להשתנות טיפה, הכל ממשיך כרגיל. זהו נושא נורא רציני והחיים שלנו תלויים בזה. ומה שהכי עצוב לי שרק השנה התחילו לעלות מודעות, משהו שהיה צריך לקרות לפני המון זמן
שואל השאלה:
משנה. כי סוף העולם יגיע בגלל אנשים משוגעים שלא נותנים לחיות בשקט.
משנה. כי סוף העולם יגיע בגלל אנשים משוגעים שלא נותנים לחיות בשקט.
אנונימי
שואל השאלה:
כן ואיך בדיוק אני אחראי להתחממות הגלובלית הזו שלך?
כן ואיך בדיוק אני אחראי להתחממות הגלובלית הזו שלך?
אנונימי
בוכה מצחוק פה
נתחיל בזה שאני לא 'פסיכופטית', פשוט אכפת לי מהיקום. דבר שני: אתה לא מכיר אותה אישית כדי לדעת מה היא עושה, אתה גם לא מכיר את המעריצים שלה, אתה פשוט חושב שאתה יותר טוב ממנה, שזה טוב לחשוב, אבל אתה יודע, לא תמיד מחשבה יוצרת מציאות.
לא מכניסה אנשים לפאניקה, משתדלת לעשות את זה בנחמדות, ועושה את זה בנחמדות עד שמעצבנים אותי, מכניסה אנשים למציאות ושיקלטו מה קורה עם היקום. אני לא אנהל איתך דיון ככ לא ענייני וככ חסר תועלת, אני מרגישה מספיק רע היום, לא צריכה להתעצבן בגללך.
נתחיל בזה שאני לא 'פסיכופטית', פשוט אכפת לי מהיקום. דבר שני: אתה לא מכיר אותה אישית כדי לדעת מה היא עושה, אתה גם לא מכיר את המעריצים שלה, אתה פשוט חושב שאתה יותר טוב ממנה, שזה טוב לחשוב, אבל אתה יודע, לא תמיד מחשבה יוצרת מציאות.
לא מכניסה אנשים לפאניקה, משתדלת לעשות את זה בנחמדות, ועושה את זה בנחמדות עד שמעצבנים אותי, מכניסה אנשים למציאות ושיקלטו מה קורה עם היקום. אני לא אנהל איתך דיון ככ לא ענייני וככ חסר תועלת, אני מרגישה מספיק רע היום, לא צריכה להתעצבן בגללך.
איך תחיה בשקט בזמן שנשארו לך 10 שנים לחיות!?
שואל השאלה:
אני אומר שסוף העולם לא יגיע מה"התחממות הגלובלית", אלא ממסעות הצלב של גרטה טונברי ופעילי גרינפיס שלא מפסיקים לטחון את המוח.
אני אומר שסוף העולם לא יגיע מה"התחממות הגלובלית", אלא ממסעות הצלב של גרטה טונברי ופעילי גרינפיס שלא מפסיקים לטחון את המוח.
אנונימי
בסדר אבל מה זה משנה מה היא עושה אם הוא יגיע בכל מקרה?
שואל השאלה:
הוא יגיע בגלל קשקשני מוח שהוציאו את כל החשק לחיות.
הוא יגיע בגלל קשקשני מוח שהוציאו את כל החשק לחיות.
אנונימי
באמת שאין לי מושג מיהי אבל גרמת לה להישמע מעצבנת
אני רק אומרת שכשאתה יודע שנשאר לך 10 שנים לחיות אתה מנצל אותם אתה לא מתלונן על אותה אישה שמנסה לעזור לך
אני רק אומרת שכשאתה יודע שנשאר לך 10 שנים לחיות אתה מנצל אותם אתה לא מתלונן על אותה אישה שמנסה לעזור לך
שואל השאלה:
לעזור לי במה? לגנוב כספי ציבור?
לעזור לי במה? לגנוב כספי ציבור?
אנונימי
שתעשה מה שבא לה זה גם ככה לא תלוי בך
אתה נשמע כמו ילד מעצבן שיש לי בכיתה אוככ
שואל השאלה:
this brings us to why curry left the world of the academy and government-funded research. climatology has become a political party with totalitarian tendencies, she charges. if you dont support the un consensus on human-caused global warming, if you express the slightest skepticism, you are a climate-change denier, a stooge of donald trump, a quasi-fascist who must be banned from the scientific community. these days, the climatology mainstream accepts only data that reinforce its hypothesis that humanity is behind global warming. those daring to take an interest in possible natural causes of climactic variationsuch as solar shifts or the earths oscillationsarent well regarded in the scientific community, to put it mildly.
this brings us to why curry left the world of the academy and government-funded research. climatology has become a political party with totalitarian tendencies, she charges. if you dont support the un consensus on human-caused global warming, if you express the slightest skepticism, you are a climate-change denier, a stooge of donald trump, a quasi-fascist who must be banned from the scientific community. these days, the climatology mainstream accepts only data that reinforce its hypothesis that humanity is behind global warming. those daring to take an interest in possible natural causes of climactic variationsuch as solar shifts or the earths oscillationsarent well regarded in the scientific community, to put it mildly.
אנונימי
אחי שמע, אתה באמת חושב שזה שווה לבזבז כעס ואנרגיה על ילדה אחת? הרי אין לך מה לעשות עם זה גם ככה.
אנונימית
אם אתה לא מאמין בהתחממות גלובלית לא צריך אחי, בוא שב על הכורסה וצפה בעולם שלנו נהרס לאט לאט
אנונימית
הרי פחח כל זה שטויות, הדבורים שמספקות לנו מזון הן בסכנת הכחדה, וואלה שטויות, האוויר שלנו הולך ונגמר, הכל סבבה אחי מקסימום נקבל סרטן
אנונימית
בוא נשב ונהנה מההופעה של המוות וההריסה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הן לא בסכנת הכחדה...
אבל הן לא בסכנת הכחדה...
אנונימי
וואי נשבעת אתה רוצה מכות
כן כן כן כן, אבל עזוב כאילו מי צריך אוכל בכלל? מקסימום נחיה שבועיים ונמות לא קרה כלום, נוכל לרדת במשקל מזה
אנונימית
מפלס המים יעלה, וואלה הכל בסדר מקסימום נטבע וניכחד לא קרה כלום, מקסימום לא יהיו יותר דובי קוטב וואלה מי צריך את החלאות האלה נכון?
אנונימית
וואלה אחי אין בעיה, נחיה עוד 10 שנים, נסבול משינוי מזג אוויר קיצוני ומקסימום נמות בגיל צעיר. לא נורא, לא נספיק להקים משפחה או לפגוש זוגיות וחחח להגיע לזקנה עם נכדים? באמת, זה מוגזם
אנונימית
רציני עכשיו אחי בוא אני אומרת נמשיך לזהם, חח למי אכפת מהעתיד בכלל? למי אכפת מהצמחים והבעלי חיים בכלל? שיכחדו החלאות, איך הם מעיזים בכלל לספק לנו חמצן, ושיתבייש כדוה"א, וואלה בלי בושה נתן לנו מקום לחיות בו, יאללה בוא נזהם, שיקבל את מה שמגיע לו. כדוה"א מסריח
אנונימית
מסכימה איתך לגמרי אנונימית, כל הכבוד ^
שמחה לעזור
תמיד אשמח לחנך אנשים שלא מבינים את המצב הנוכחי כמו שואל השאלה
תמיד אשמח לחנך אנשים שלא מבינים את המצב הנוכחי כמו שואל השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אתם אלה שמזהמים. לא אני.
אני לא בניתי אוניה סולרית מ4 מיליון שקל על חשבון כספי הציבור.
אתם אלה שמזהמים. לא אני.
אני לא בניתי אוניה סולרית מ4 מיליון שקל על חשבון כספי הציבור.
אנונימי
שואל השאלה:
4 מיליון פאונד* סליחה.
והטמפרטורות עולות אבל לאדם יש השפעה מזערית על זה.
4 מיליון פאונד* סליחה.
והטמפרטורות עולות אבל לאדם יש השפעה מזערית על זה.
אנונימי
גם אנחנו לא בנינו את האוניה הסולרית אבל הכי כיף להאשים אחרים נכון?
אנונימית
יוקר המחייה עולה גם בגלל התחממות גולבלית.
רק לידעתך
רק לידעתך
כן כסף זה הדבר שחשוב בסיטואציה הזאת... כסף זאת הסיבה למה שקורה בעולם ולאקלים אז זה קצת פרדוקסלי אתה לא חושב..?
אוקיי, מדברים על זה הרבה אבל זה חשוב, זה הפאקינג עולם שלנו! אנחנו הורסים אותו! האונייה הזו היא לא סתם, היא כדי לשמור על העולם המחורבן שלנו!
הטבעונים כן מגזימים לפעמים עם ה"אתם רוצחים, ואתם שודדים את החיות" אבל הם נלחמים למען הדברים שהם מאמינים בהם...
הטבעונים כן מגזימים לפעמים עם ה"אתם רוצחים, ואתם שודדים את החיות" אבל הם נלחמים למען הדברים שהם מאמינים בהם...
אני אוהבת את בני האדם אבל אנחנו פאקינג הורסים את העולם
אם אתה רוצה להמשיך לחיות באשליות שכל זה מזימה של השמאל הקיצוני אז תעשה את זה בכיף אבל אל תבכה אחר כך שתשא בתוצאות
אין שכל אין דאגות
באותו הנושא: