התחברות
הרשמה
זה בסדר להיות חברה של ילד שקטן ממני בשנה אני בת 14 והוא 13
17 באוקטובר 2019, 23:21
גיל
אהבות נעורים
מערכת יחסים
התבגרות
4 תשובות
אין בזה ממש בעיה לדעתי
K
KUXJWN
כן
T
Ta_
כן ברור
מ
מישהי אחרת.
כן אני מאוהבת ביחד שקטן ממני בשנה ואני גם בת 14
א
אנונימית464
באותו הנושא:
זה פדיחה לצאת עם מישהו שקטן ממני בשנה?
זה בסדר חבר שקטן ממני בשנה?
זה בסדר שאני יוצאת עם מישהו שקטן ממני בשנה?
היי, אני מאוהבת בילד שקטן ממני בשנה, זה לא נורא נכון?
בן 15 וחברה שלי קטנה ממני בשנתיים וחצי, זה בסדר?
זה בסדר שאני רוצה שהחברה שלי תהיה קטנה ממני בכמה חודשים, שנה ואולי אפילו שנתיים?
למה זה בסדר שבת 16 תהיה עם בן 24 אבל בת שתהיה עם מישהו שקטן ממנה בשנה זה לא בסדר?
זה בסדר שאני חושב על מישהי כמעט 3 שנים קטנה ממני?
תענו בכנות בבקשה זה בסדר להיות עם מישהו שגדול ממני ב 3 שנים או שזה מוגזם?
זה מוזר שהתאהבתי בילד שקטן ממני בשנה?
זה בסדר שאני דלוק על מישהו שקטן ממני בשנה וחצי? כאילו אני בן 14 והוא בינואר בן 13...