5 תשובות
תאמיני לי שתיכון זה יותר קשה תהני לפני הסבל
לא לגיטימי שאת רוצה לעבור זה ממש קרה לי ואז גיליתי שתיכון זה לא כזה כיף
לא זה בכלל לא מוזר..
תיכון זה חרא,אומרת לך שביעיסטית
תני לי לקנא בך בשקט.
שואל השאלה:
אני חושבת על זה לעיתים קרובות וממש קשה לי שלא
אנונימית