4 תשובות
אני חושב שאני לא הייתי שולח כי הבוס שלי הבעבודה הקודמת נגיד לא אהב לדבר בשבת על עבודה(הוא לא דתי או משהו אבל זה כאילו יום חופש מהעבודה)
בקיצור אם זה לא כזה דחוף אני חושב שכדאי לחכות
לא נראה לי שכדאי שתשלחי לה הודעה עכשיו.. זה ערב שישי ואולי היא שומרת שבת..
תשלחי לה במוצאי שבת
Ta_
שואל השאלה:
אוקיי אבל מה לכתוב?
אנונימית
תשאלי אותה מתי להגיע(אם היא לא אמרה לך) ואם יש לך שאלות על העבודה אולי גם תשאלי
באותו הנושא: