16 תשובות
להגיד להורים ולקלל את אחותך שתלך כוס אמא שלה
שואל השאלה:
עשיתי את זה
אנונימית
תדברי גם עליה
תתפסי את אחותך לשיחה רצינית ותיפריקי את הלב
להתעלם.
הם ממשיכים כי הם רואים שזה מעצבן אותך.
וחוץ מזה איך במשך 4 חודשים הם מדברים רק עליך? מה אין להם חיים חוץ ממך?
שואל השאלה:
עשיתי גם את זה . לא נראלי שיש להם חיים
אנונימית
דברי איתם כמו אישה! תגידי להם שאם הם לא יפסיקו הם מאוד יצטערו על זה
שואל השאלה:
איך עוד להתנקם בהם?
אנונימית
שואל השאלה:
ודיברתי רק עם אחותי על זה
אנונימית
שואל השאלה:
ואין לי חברים רק שתיים
אנונימית
שואל השאלה:
איך להתעלם מהם? זה כבר מלא זמן שהם עושים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל איך להתעלם? התכוונת להתעלם כשהם באים לדבר איתי?
אנונימית
שואל השאלה:
כשהחבר שלה שואל אותי מה קורה אני אתעלם כן?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל.. איך אצחק אם זה ימשך אפילו שנה?
אנונימית
חיים אני אגיד לך תדבר הכי פשוט,
תתעלמי מהם.
תגידי להם להפסיק הם יצחקו עלייך , הם רואים שזה משפיע עלייך והם עושים דווקא השאלה למה כי הם באמת חסרי חיים או שזה מקנאה( לרוב זה נובע מקנאה ), אבל בטוח שיש לאחותך משהו אישי נגדך , במקומך הייתי אומרת לאחותך שאת מרחמת אלייה שאת כל מרכז העולם שלה ואין לה משהו טוב יותר לעשות.
ופשוט תהיי אדישה לא בשביל לעשות פוזות מולם כדי שיפסיקו בשבילך , למה זה אמור לעניין אותך מה הם אומרים , תאהבי את עצמך כמו שאת את האופי היופי והכל וזה ששתי אנשים מורידים אותך למטה לא אומר שאת באמת מה שהם אומרים .
ותתחילי בכך שאל תקשיבי לשיחות שלהם תהיי אפיחו אם אוזניות עדשהם ילכו אם הם שואלים אותך משהו תעני בחוסר עניין תהיי יבשה .
אנונימית