התחברות
הרשמה
מה זה אומר שמשהו כותב לך שיש זה מקום(עיר) עם פוטנציאל???
19 באוקטובר 2019, 19:17
מושגים
תשובה אחת
שואל השאלה:
כעע
אנונימית
באותו הנושא:
איך אומרים באנגלית- " מימש את הפוטנציאל שלו? "
מה אתם אומרים, יש לה פוטנציאל?
מה אומרים שרוצים שמשהו ימות איזה תפילה
אם אני בוכה מעצב בכל שיחה שלנו כמעט זה אומר שמשהו לא בסדר במערכת יחסים?
באלי להשים תמונה מקורית שלי אבל מפחדת שמשהו מהעיר שלי יראה מה אתם אומרים לעשות?
אני רואה שכותבים את הסימן הזה בכל מקום ולא מבין מה הוא אומר
שמשהו עומד להירטב, אומרים ירטב או יתרטב?
אם אני כל הזמן ריקנית זה אומר שמשהו לא בסדר איתי?
מה זה אומר שמשהו רושם לי "מתי אני ואת ניהיה אנחנו"
מישהו שאומר/כותב הרפתקאה במקום הרפתקה מוריד לכם?
אם *אף אחד* לא מתעניין בי או מתחיל איתי זה אומר שמשהו לא בסדר בי?