5 תשובות
יש לך משהו שנקרא דיכאונות פתאום אתה נכנס לזה אתה צריך חבר טוב שיעיר אותך במצבים כאלה
אל תתבייש לבקש
אל תתבייש להגיד להם תנו נושא שיחה מעניין ומצחיק למה אני מתחיל להשתגע
וטוב שאתה מודע לעניין
שואל השאלה:
איך לבקש משהו כזה?
כאילו, מה לומר?
אנונימי
במידה ואתם יושבים תגיד להם דברו על משהו מעניין אני מתחיל להשתגע
או אתה יכול להגיד אם אתם רואים אותי בוהה תעירו אותי זה קורה לי לפעמים
שואל השאלה:
סבבה
תודה :)
אנונימי
בכיף