התחברות הרשמה

בנות ובנים תיאור לשאלה בהמשך

בנות איזה תכונות גבריות הייתן רוצות שיהיה לכן?
בנים איזה תכונות נשיות הייתם רוצים שיהיה לכם?
20 באוקטובר 2019, 05:29
תכונותחוות דעת    
2 תשובות
תכונות נשיות כבר יש לי לול
מ
מישהו שמן
חוסר ההתבישות
כמו זה שכל העולם יודע שהם מאונ*ים
פשוט הייתי לוקחת תתכונה הזאת למקום טוב ולא כזה כמו צבירת ביטחון לא להתייחס לאף אחד כאלה..
O
Oren77
באותו הנושא:
בנים איך נשמע לכם מבחינת תיאור? המשך למטה
שאלה לבנות (המשך בתיאור)
בנות, אם הייתן רואות ילד (המשך בתיאור)
היי אני זה שרשם את השאלה עם השמנים שהיה ראשון בחמות...(המשך בתיאור)
בנים יקרים - מה עובר לכם בראש (המשך בתיאור)
ג'יני מרושע בא אליכם ומציע לכם 3 משאלות (המשך בתיאור)
אממ ישלי שאלה של איך אתם הייתם מגיבים(המשך בתיאור)
בנים הייתם יוצאים איתה? (המשך בתיאור)
שאלה ועזרה.המשך בתיאור.
הייתם יוצאים (בנים)? המשך בתיאור
שלום לכולם, יש לי שאלה חשובה אליכם לגבי "את מקודשת לי בטבעת זו" - המשך בתיאור: