3 תשובות
בהצלחה
היי אני מבין איך את מרגישה לפעמים כל מה שצריך זה לפרוק ובאמת לתת לזמן לעשות את שלו, תתני לעצמך את הזמן ואם את צריכה משהו תרגישי חופשי
גם אני וחבר שלי הרגע נפרדנו ואני מרגישה בדיוק ככה אם את רוצה לדבר אז אני פה..אני גם צריכה את זה
באותו הנושא: