3 תשובות
בהצלחה
היי אני מבין איך את מרגישה לפעמים כל מה שצריך זה לפרוק ובאמת לתת לזמן לעשות את שלו, תתני לעצמך את הזמן ואם את צריכה משהו תרגישי חופשי
ID4
גם אני וחבר שלי הרגע נפרדנו ואני מרגישה בדיוק ככה אם את רוצה לדבר אז אני פה..אני גם צריכה את זה