5 תשובות
לכי לרופא עור הוא בודק את כל הנקודות חן שלך והוא בודק אם הם בסדר או מסוכנות
זה בסדר. ככה זה, וזה קורה לבד, בעיקר אם נחשפים לשמש.
כל שבוע אני מוצאת נקודת חן חדשה (אני רצינית, יש לי המון).
תלכי לרופא ותבדקי .
אנחנו לא יכולים להגיד לך מה זה.
לא בהכרח מסוכן, זה יכול להיות גם מהשמש.
זה לא תמיד חייב להיות מסוכן אבל שווה ללכת לבדוק