5 תשובות
חח תדווח אבל זה לא משהו חריג יש שם מלא פדופילים
שואל השאלה:
אין שם אפשרות לדווח מה לעשות?
אין שם אפשרות לדווח מה לעשות?
אנונימי
לא להיות שם יותר
אבל לפי דעתי זה בדוי לא? אז כאילו לא חושבת שיש לך איך לדווח
לדווח.
באותו הנושא: