5 תשובות
חח תדווח אבל זה לא משהו חריג יש שם מלא פדופילים
שואל השאלה:
אין שם אפשרות לדווח מה לעשות?
אנונימי
לא להיות שם יותר
אבל לפי דעתי זה בדוי לא? אז כאילו לא חושבת שיש לך איך לדווח
לדווח.