7 תשובות
7+
שואל השאלה:
וואי אני מבולבלתת
וואי אני מבולבלתת
שואל השאלה:
בגלל זה אני שואלת כי אני בכלל מעדיפה שמונה ואין אפילו המלצות עליו ואין לי שמץ
בגלל זה אני שואלת כי אני בכלל מעדיפה שמונה ואין אפילו המלצות עליו ואין לי שמץ
שמונה פלוס
לא זה ולא זה, סטם סוחטים כסף
xr מן הסתם מכשיר חדש ומשוכלל יותר, ולכן עדיף.
ההבדל באיחסון לא קריטי, 64 זה מספיק בכל אופן.
ההבדל באיחסון לא קריטי, 64 זה מספיק בכל אופן.
אייפון 7+
ישלי 7+ והוא אחלה של טלפון ועובד מצויין
ישלי 7+ והוא אחלה של טלפון ועובד מצויין
באותו הנושא: