התחברות הרשמה

אתם עכשיו מהאפליקציה או מהמחשב?

אני מהאפליקציה
20 באוקטובר 2019, 19:10
טלפוןאפליקציית סטיפסלפטופמחשב ניידמחשבים ניידים    
8 תשובות
טלפון.
M
MyFault
טלפון
ס
סוג
טלפון
C
Cielo.
מהמחשב כי ככה יותר נוח לי
ת
תותישקה
טלפון
~
~SiriusBlack~
טלפון
ת
תפוחה
אין אפליקציה אז מחשב
י
יוג
מחשב הכי נוח
מ
מה גבר
באותו הנושא:
אתם מהאפליקציה או מהמחשב עכשיו?
אתם בסטיפס מהאפליקציה או מהמחשב?
אתם בסטיפס עכשיו מהאפליקציה או הדפדפן?
סקר קצרצר. אתם משתמשים עכשיו מהאפליקציה או מהאתר ?
אתם מחוברים דרך הטלפון מהאפליקצה או מהדפדפן או מהמחשב?
אתם מהאפליקציה או מהאתר עכשיו?
אתם מחוברים מהאפליקציה או מהאינטרנט כרום בפאלפון? או מהמחשב
אתם עכשיו מהאתר או מהאפליקציה?
מי מהאפליקציה עכשיו?
יוואו אני עכשיו מתוך האפליקציה , יש עוד מישהו מהאפליקציה?
אתם מחוברים עכשיו מהאפליקציה?