6 תשובות
כן הן חזרו (הן לא ממש יצאו מהאופנה) גבוהות יותר יפות
פחות שמים אולסטאר לבנות גבוהות, יותר נמוכות וזה גם לדעתי יותר יפה
נמוכות
):)
לא יודעת לגבי אופנה אבל לדעתי גבוהות הרבה יותר יפות
גבוהות
יותר אוהבת נמוכות