6 תשובות
כן הן חזרו (הן לא ממש יצאו מהאופנה) גבוהות יותר יפות
פחות שמים אולסטאר לבנות גבוהות, יותר נמוכות וזה גם לדעתי יותר יפה
נמוכות
לא יודעת לגבי אופנה אבל לדעתי גבוהות הרבה יותר יפות
גבוהות
יותר אוהבת נמוכות
באותו הנושא: