4 תשובות
שואל השאלה:
אחרי שאני חופפת את השיער הוא לא ישר חלק הוא גלי ונפוח בשביל שהוא יהיה חלק אני עוברת עליו עם פן. מה שהופך אותו חלק זה התכשירים בלי מלח שהשתמשתי בהם.
אחרי שאני חופפת את השיער הוא לא ישר חלק הוא גלי ונפוח בשביל שהוא יהיה חלק אני עוברת עליו עם פן. מה שהופך אותו חלק זה התכשירים בלי מלח שהשתמשתי בהם.
להתחיל לשקם אותו.. צריכים לחשוב על דברים כאלו לפני שעושים החלקה
לא הבנתי איך השיער נהיה לך גלי אחרי ההחלקה?
אני עשיתי החלקה אורגנית ובלי פן הוא עדין חלק
אני עשיתי החלקה אורגנית ובלי פן הוא עדין חלק
מצתרפת לשאלה
באותו הנושא: