6 תשובות
זה קורה לי עכשיו, דיי מוזר חחח
אבל הדור החדש וזה
אני לא אוצה לחשוב על זה...
כןן לגמרי. מתאר לעצמי שזה מה שקורה לאלו שגלשו פה ב 2012 ונכנסים היום ורואים שהכל השתנה.
נראה לי האתר יהרס בגלל הדור החדש
חחnחחnחחnחחnחח נודרר
לדעתי האתר יסגר עוד כמה שנים,כמו כל אתר שגדלנו עליו
אנונימית