5 תשובות
מעדיף בנות עם טאקט שלא צועקות.
שהן כמו כל בן אדם בערך כשהוא שיכור.
שואל השאלה:
למה מוריד ?
למה מוריד ?
אנונימית
שהן שיכורות
ועושות מה שבא להן ולא מה שהן צריכות לעשות
ועושות מה שבא להן ולא מה שהן צריכות לעשות
מוריד
באותו הנושא: