7 תשובות
בת.
טוב לי עם המין שלי.
למרות שיש כאבי מחזור, הריון והכל..
בת אבל בלי המחזור וההריון למה רק אנחנו צריכות לסבול את זה?!
אנונימית
בת
טוב לי עם מי שאני
בן. לא בקטע רע, פשוט טוב לי איך שאני.
איך שאני
האמת שבן
בת.
טוב לי ככה