6 תשובות
כן
אני מרגישה גבוהה כי הרבה אנשים שאני מכירה נמוכים ממני.
לא ממש
כן

1.90
אנונימית
רק כשאני בסביבה של אנשים שנמוכים ממני. האמת שבכיתה שלי יש הרבה גבוהות אז ביומיום לא ממש
אני 1.72, בת 16
לא גבוה, פשוט קרוב לאלוהים
אני מרגישה גבוהה בסיטואציות מסוימות
נגיד כשאני נתקעת בדלת של הארון אם היא פתוחה
או כשאני רואה מישהי ממש גבוהה ברחוב ואז היא עוברת לידי ואני מגלה שאני יותר גבוהה ממנה
וכשאני בחדר מלא באנשים בגובה ממוצע
ואני בערך 1.75