טיילתי בפארק עם הכלב שלי, פתאום ניגש אליי בחור, עושה לי " סליחה, את חברה של מעיין?" אמרתי לו לא
אחרי זה הוא הלך ואז חזר ואמר " רוצה שנדבר, שנכיר?" אמרתי לו שיש לי חבר.. ( אין לי חבר, הוא פשוט נראה מוזר כזה) הוא התחיל להגיד שהוא בחיים לא ניגש למישהי, ושזה לא היה בסדר שישר פסלתי אותו, ושהוא חושב שהוא נראה טוב, ואז אמר שהוא יוצא עם כמה בנות ויש לו קשרים פתוחים, וכל זה תוך כדי שאני הולכת ומנסה להתחמק ממנו. ואז הוא אמר רוצה שנשב בכל זאת? אני רק רוצה לדבר, אמרתי לו מה זה רק רוצה לדבר? אתה ניסית להתחיל איתי, הוא אמר סליחה שקיבלת את הרושם שניסיתי להתחיל איתך, אני רק רוצה שתכירי לי את העיר, כאילו זה היה הזוי.. ואז הוא שאל שוב רוצה שנשב איפשהו? והלכתי בלי להגיד כלום. כאילו מה אנשים לא מבינים מה זה לא? נכון שיצאתי בסדר? או שיצאתי רעה שהלכתי מבלי להגיד כלום? פשוט הוא לא הפסיק לחפור..